duminică, 13 noiembrie 2011

COMPUNERI, COMPUNERI

COMPUNERI,COMPUNERI….
PE PLANETA URACULUS
ALEX B.
Erau odată ca niciodată trei prieteni:Alex, Dragoş şi Răzvan.Ei au hotărât să meargă pe planeta Uraculus dar nu ştiau cum. Alex a zis să facă o rachetă, Dragoş a vrut să facă un lift, dar Răzvan a avut o idee straşnică să construiască o praştie pe care să o arunce până pe Uraculus.Zis şi făcut!
Ajunşi pe Uraculus au găsit un mini-bar cu fel de fel de sucuri, jocuri video şi tot ce vrei, dar nu era o planetă lipsită de inamici!
Inamicii celor de pe planeta Uraculus erau cranienii, care aveau rachete, nave de luptă şi un robot.Şi eroii noştri aveau rachete şi arme invincibile, oare cine va câştiga?
Uraculus avea doi răniţi, dar cranienii aveau cinci răniţi şi opt morţi.
În cele din urmă Alex a direcţionat o rachetă care a distrus Nava-mamă a cranienilor şi a scăpat planeta Uraculus de inamici.
Ei au învăţat că prietenia este cea mai preţioasă.



IERTAREA
ANITA B.
Zăpada se aşternuse ca un covor alb.Eu cu Rareş, Tobias, Edina şi Iulia ne jucam bucuroşi ,,Roata norocului,, .Deodată, Rareş ne acuză pe toţi că trişăm.Noi ne-am supărat iar Tobias l-a invitat afară la răcoare pe Rareş să-I mai treacă..
Eu le-am zis că ar fi bines ă-l iertăm pentru că este un băiat bun, să-I dăm încă o şansă.
L-am chemat , a venit şi şi-a cerut scuze dându-şi seama că a greşit.
Noi l-am iertat şi de atunci toţi am învăţat că e bines ă-I iertăm pe cei care greşesc.



TRISTEŢE ŞI BUCURIE
ANA-MARIA B.
Într-o zi când am venit de la şcoală, Vlăduţ nu mai era acasă.Am aflat de la mama că l-au luat la un centru.M-am speriat tare, puteam fi eu în locul lui...Am fost trişti toţi.
De ziua mea am fost să-l vizităm, ni s-a părut trist..
După un timp am reuşit să-l luăm într-o vizită la noi, ne-am bucurat tare!
Îl iubim tare!
Eu nu vreau să plec de la mama!


O POVESTE
NAOMI N.
Odată un motan singuratic care locuia pe străzi a fost găzduit de un copil care i-a dat numele Oullfy. Acum motanul trăia bine dar într-o zi a apărut un câine.
Motanul s-a îngrijorat că toată dragostea copilului va fi direcţionată spre câine.
Dar copilul a ştiut să-i iubească pe amândoi şi iată cum o pisică şi un căţel s-au împrietenit.

JOCUL CEL NOU
MARIA D.
Într-o zi ploioasă Irina nu ştia ce să facă.Nu putea să se ducă nici afară, să se joace, nici prietenii ei să vină la ea.
Privind pe fereastră deodată vede un porumbel pe nume Dodo.Văzând-o tristă o învaţă un joc: ea trebuia să croşeteze imaginile realizate de el în zbor.
Ea s-a bucurat foarte tare şi de fiecare dată când era vreme urâtă afară porumbelul venea şi se jucau .Faa nu se mai simţea singură!
Porumbelul a învăţat-o cum să-şi organizeze timpul.



NU VREAU SĂ-MI FAC TEMELE!
NARCISA T.
Într-o zi o fată nu vroia să-şi facă temele, i se păreau prea grele.
Mama ei îi spunea mereu că dacă nu e atentă, nu-şi face temele şi nu învaţă n-o să reuşească în viaţă.
Fata nu a luat în seamă ce spunea mama ei, considera că exagerează...
La şcoală doamna învăţătoare i-a spus că aşa nu o să promoveze clasa şi a primit calificative de care nu era mulţumită.
Mama ei avea dreptate iar ea a înţeles într-un târziu că dacă nu înveţi nu te poţi descurca în viaţă.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Aici astept parerile, sfaturile sau apreciarile voastre!