sâmbătă, 19 noiembrie 2011

COMPUNERI ALE FLUTURASILOR

VISUL MEU
ANCA F.
Aseară am fost la prietena mea, Sabina şi am rămas să dorm la ea.La miezul nopţii am început să spunem poveşti de groază..Când am adormitam visat că eram singură într-un cimitir vechi şi auzeam fel de fel de voci şi mă simţeam urmărită...Deodată a ieşit o creatură din pământ şi m-a speriat tare!
Când m-am trezit am hotărât cu prietena mea să nu mai spunem poveşti de groază niciodată la miezul nopţii.


UNICORNI DIN LUMEA MAGICĂ
ALEXANDRA P.
Afost odată ca niciodată un palat mare cu nişte unicorni de diverse culori. Cel albastru se numea Eli, cel roz Iulia, un pui mov Elena şi unul alb Cleopatra.
Într-o zi regina a anunţat că fuseseră atacaţi de balaurul cu şapte capete.
Unicornii s-au unit , au luptat şi au câştigat nu numai datorită puterii ci şi a sufletului bun.
Oricine are suflet bun şi munceşte are mereu de câştigat.

AZORICĂ ŞI MIŢI
IULIA M.
Azorică şi Miţi erau un câine şi o pisică.ÎntotdeaunaAzorică lătra la Miţi şi o fugărea.
Într-o zi stăpâna a plecat în vecini iar Miţi a tot alergat un şoricel dar fără să-l prindă şi în final a luat o gustare.
Azorică, cel care o urmărea mereu, văzând a lătrat atât de tare că a chemat stăpâna care a pedepsit pisica.

LA ŢARĂ
DAVID P.
Împreună cu părinţii mei ne-am hotărât să mergem la ţară.
Acolo am văzut vaci, capre, oi, porci şi cai.Bunicii şi părinţii mei duceau animalele la păscut iar noi copiii mergeam la scăldat la Argeş.
Acolo toată lumea se spală cu apă de la fântână, dorm devreme seara pentru a fi buni de muncă a doua zi şi toţi muncesc mult.
După terminarea vacanţei cu greu ne-am despărţit de acele locuri minunate şi de acel aer proaspăt şi curat.
LA SĂNIUŞ
RĂZVAN M.
Era o zi frumoasă de iarnă. Împreună cu familia şi cu nişte prieteni am mers în poiană la săniuş.
Când am ajuns era aşa de aglomerat că am crezut că n-o să-mi placă.
Odată ce am intrat pe pârtie mi-a plăcut era distractiv.
Mama mi-a zis să evit aglomeraţiile şi aşa am făcut.
Mai târziu am văzut că doi copii s-au accidentat datorită aglomeraţiei.
Apoi am fost cu telecabina, de unde am admirat peisajul.
Către seară ne-am întors acasă.
Nu am să uit niciodată acele clipe frumoase!
Am învăţat că trebuie să ne ascultăm părinţii.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Aici astept parerile, sfaturile sau apreciarile voastre!