joi, 12 aprilie 2012

JURNAL SCOALA ALTFEL VIZITE LA GRADINITE CU TEATRU DE PAPUSI


LUNI 2 APR. 2012
Ne-am adunat la ora 8,00 la şcoală împreună cu clasa a III-a A, am luat paravanul şi marionetele şi am plecat spre Grădiniţa Nr. 1-6. Acolo ne-au întâmpinat preşcolarii pe care îi cunoaştem din acest an şcolar fiind parteberi în proiectul ,,VOLUNTARIADA COPIILOR,,
Le-am prezentat piesa de teatru de păpuşi ,,ALBĂ CA ZĂPADA ŞI CEI 7 PITICI,,iar în încheiere , tot cu marionette confecţionate de noi am prezentat piesa ,,LA PAŞTI ,, de G. Topârceanu.
Le-am lăsat ca amintire marionette confecţionate de noi, nişte ouă personalizate.
La ora 10,00 am revenit la şcoală pentru că am avut un concurs şcolar ,,OLIMPIADA COPIILOR,,la limba română şi matematică.
MARŢI 3 APR.2012
Azi am plecat cu paravanul şi marionetele spre Grădiniţa nr. 3 unde în cadrul proiectului ,,ECO,, am prezentat o piesă ,,ECOLOGEL,,şi pentru că se apropie Paştele am confecţionat din hârtie nişte iepuraşi prin tehnica origami.
La ora 10,00 cu ajutorul d-lui Erwin Albu am primit nişte plante ornamentale(lalele, zambile şi tuia) pe care le-am plantat în curtea şcolii şi în curtea grădiniţei nr. 3 prichindeii împreună cu doamnele educatoare.
Astfel, am reuşit să amenajăm atât în curtea şcolii cât şi a grădiniţei câte un colţ verde.
Suntem foarte fericiţi că alături de noi au fost şi clasa a IV- a B şi a V-a C iar de Ziua şcolii ne vom mândri cu această realizare.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Aici astept parerile, sfaturile sau apreciarile voastre!