marți, 17 aprilie 2012

JURNAL SCOALA ALTFEL PAGINA 4


JOI 5 APR.2012
Azi am plecat la ora 8,00 într-o excursie frumoasă! Întâi am vizitat peştera Dâmbovicioara unde am fost plăcut surprinşi că am avut ca ghid o fetiţă de seama noastră...Ce multe ştia!Ce frumos vorbea! Cum ne ghida!
Am plecat spre Mausoleul Mateiaş, unde am aflat despre luptele înaintaşilor noştri, am văzut chiar şi o scenă de luptă care ne-a impresionat, auzind şi văzând totodată...
A urmat Mănăstirea Nămăieşti o mănăstire aflată în stăncă, aici ne-am închinat şi am admirat frumuseţea naturii. În apropiere am vizitat Casa Memorială George Topârceanu.Aici  ne-a impresionat ghidul, care ne-a recitat poezii ale marelui poet, ne-a prezentat familia lui, am văzut biroul la care a scris,pălăria şi bastonul poetului şi am făcut fotografii pe pridvorul casei marelui poet.
Ultimul obiectiv a fost  CURTEA DE ARGEŞ  care ne-a impresionat mai ales când am văzut zidul unde a fost zidită Ana şi fântâna lui Manole.
Aici am avut timp să stăm în parcul din faţa mânăstirii fiind o zi superbă!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Aici astept parerile, sfaturile sau apreciarile voastre!