vineri, 21 octombrie 2011

SCOALA VAZUTA DE GARGARITE

ŞCOALA MEA
Andrei Bartalis
Şcoala mea este frumoasă! Ea are două etaje, este mare şi vopsită în galben.
La parter este situată sala de sport, cancelaria, secretariatul şi cabinetul direcţiunii.
La etajul unu este biblioteca, laboratorul de chimie, istorie şi biologie.
La etajul doi se află cabinetul doamnei psiholog, laboratorul de fizică, de informatică şi central bugetar.
Copiii din şcoala mea sunt cuminţi şi totul e în regulă.
Eu îmi iubesc şcoala!

ŞCOALA MEA
Delia Apachiţei
Şcoala Generală Nr. 2 din Codlea este şcoala mea.Ea este situată pe strada Nuferilor nr. 13.
Are două etaje, multe laboratoare şi o bibiotecă.
Când am intrat pentru prima dată în şcoală mi s-a părut că este foarte mare căci eu eram mică de statură, iar acum am mai crescut şi m-am obişnuit, nu o mai văd chiar aşa de mare.
Eu cred că şcoala mea este perfectă, îmi place mult şi nu vreau să se schimbe nimic!
ŞCOALA MEA
Anita Boghea
Avenit toamna, frunzele galbene erau aşezate pe jos ca un covor,odată cu ea a venit şi timpul să intru la şcoală.În prima zi când am intrat în curtea şcolii, mi s-a părut atât de mare! Şi erau atât de mulţi oameni…
Când am intrat în clasă,am cunoscut-o pe doamna învăţătoare, care era o doamnă măricică de statură, slăbuţă, iubitoare, era cea mai bună învăţătoare!
Ne-a prezentat şcoala, îmi amintesc că erau foarte multe săli iar biblioteca m-a fascinate!Mi-am dat seama cu timpul că şcoala e ca o carte deschisă pentru cine vrea să înveţe.
În clasa întâi erau multe necunoscute,bastonaşe, litere, cifre, acum în clasa a patra îmi amintesc de jocurile din clasa întâi…cât am crescut!
Clasa, şcoala sunt foarte importante pentru noi.
ŞCOALA MEA
Sergiu Botea
Mă numesc Sergiu şi vreau să vă prezint câteva lucruri despre şcoala mea.
Ea are două etaje cu cinsprezece săli, noi învăţăm în sala nr. 7, are laboratoare de biologie, fizică, chimie, informatică.
Este situată pe strada Nuferilor Nr. 13 în Codlea judeţul Braşov.Te invit să ne vizitezi, dacă vrei!
ŞCOALA MEA
Bianca Ciupitu
Şcoala Generală Nr. 2 este o şcoală frumoasă pentru că aici am ales să învăţ eu.
Clasele sunt curate, frumoase, iar clasa mea e veselă, colorată aici pluteşte o prietenie strânsă atât între colegi cât şi între profesori şi elevi.
Mi-am dat seama din prima zi de şcoală de ce au optat părinţii mei pentru această şcoală şi pentru doamna învăţătoare .
Şcoala Generală Nr. 2 din Codlea este o familie pentru toţi cei care învaţă în ea.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Aici astept parerile, sfaturile sau apreciarile voastre!