joi, 14 iunie 2012

Rămas bun, d-na învăţătoare!
                                             Alex B.
Îmi amintesc cu emoţie prima zi în care am mers la şcoală.Afară era cald iar cu ghiozdanul în spinare am intrat în curtea şcolii.Acolo m-am întâlnit cu alţi colegi de la grădiniţă, care erau curioşi să o cunoască pe doamna învăţătoare.
Doamna directoare ne-a urat bun venit la şcoală şi apoi boboceilor de clasa I , le-au fost prezentate doamnele lor.De noi s-a apropiat o doamnă înaltă, blondă şi cu ochelari.Cu ea am învăţat primele litere şi cifre.Am făcut multe excursii frumoase şi alte activităţi extracurriculare şi extraşcolare.Cei patru ani au trecut foarte repede şi în curând va trebui să ne luăm rămas bun de la doamna învăţătoare.Vă mulţumim pentru tot ce ne-aţi învăţat în aceşti ani şi dacă v-am supărat uneori vă rugăm să ne iertaţi.Vă mulţumim pentru răbdarea avută cu noi.Ne vom aminti mereu cu drag de dumneavoastră!


Mulţumesc Alex, tu ai fost  elevul care a avut răspunsul bun totdeauna la întrebările mele şi care a fost mereu obiectiv, corect şi un bun coleg.Pentru toate acestea vei rămâne în amintirile mele un elev model, pentru tot şi pentru vorbele frumoase, îţi mulţumesc!
doamna învăţătoare,cu mult drag!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Aici astept parerile, sfaturile sau apreciarile voastre!