miercuri, 6 iunie 2012

CEI 4 ANI DE SCOALA

26 DE ÎNVĂŢĂCEI
Clasa I timizi eram
Clasa a II-a FB luam
Clasa a III-a mai multe ştiam
Şi pe toţi îi întreceam
În clasa a IV-a am trecut
Multe aici noi am văzut
Jocuri multe am făcut
În excursii ne-am cunoscut
În echipe am lucrat
Şi pe toţi i-am bucurat
Pe părinţi şi pe bunici
Şi pe fraţii noştri mici
Doamna mult ne-a lăudat
Şi pe noi ne-a încântat!
                                   Anita Boghea


Doamna noastră învăţătoare,
Dumneavoastră aţi fost o învingătoare
Adunare şi înmulţire
Scădere şi împărţire
Toate eu le-am învăţat
Vi le spun pe dat
Cu mult drag m-am împăcat
Şi am plecat
În clasa a V-a imediat
GĂRGĂRIŢE NOI VOM FI
Şi de acum, copii!
                                                Bianca Ciupitu


Cât trăim o ţinem minte
Ne învaţă lucruri sfinte
Răbdătoare şi frumoasă
Ea ne este a doua casă
Zi de zi te-nvaţă
Ce e bun în viaţă
Este ca o mamă
A mea doamnă.
                                           Narcisa Trişcaru

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Aici astept parerile, sfaturile sau apreciarile voastre!