duminică, 24 iunie 2012

MAMA TRECATOARE

>
MAMĂ TRECĂTOARE
Cei patru ani s-au scurs uşor
Au fost un vis trecut în zbor,
Cum trece apa printre stânci
Lăsând în noi chemări adânci.
Cu cât mai mult m-aţi necăjit
Eu mài aproape v-am primit.
Cu cât mai mult v-am alungat
Voi mài în suflet mi-aţi intrat.

Dar de iubirea voastră-acum
Eu mă despart. Tu, pe alt drum
Copile drag vei apuca
Urmează dar povaţa mea:

Când vei dori, doreşte drept,
Când vei iubi, iubeşte-n piept
Şi nu da daruri cu măsură
Nu ţine două zile-o ură!

Când ziduri, stânci sau văi vor fi
În calea ta, nu te opri
Căci oameni mari şi caractere
Se nasc din lacrimi şi durere.

Iar lucruri ce par împotrivă
Şi ne duc viaţa în derivă
Ne-mbogăţesc, ne fac mai fermi
Din trecători, suntem eterni.

O, scump străin, copilul meu
Tu pleci acum şi mi-este greu
Dar vei zbura spre altă zare
Spre altă “mamă trecătoare”.
                             (sursa: internet)

                           

2 comentarii:

  1. Salutari. Incerc si eu sa gasesc autorul acestei poezii, si eu am preluat-o de la cineva care m-a lamurit ulterior ca nu ii apartine. Ma poti ajuta?

    RăspundețiȘtergere
  2. Am preluat/o de pe didactic.ro,nu era mentionat autorul. Imi pare rau ca nu pot sa te ajut!
    Numai bine!

    RăspundețiȘtergere

Aici astept parerile, sfaturile sau apreciarile voastre!